• Vóór 15.00 besteld, zelfde dag op de post. (ma/vr)
  • Helpdesk 7 dagen per week van 08.00-22.00
  • 085 487 49 87 / verkoop@stempelfabriek.nl

Veel gestelde vragen

Verzending en betaling

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd is normaal gesproken 1 werkdag wanneer je voor 15.00 uur besteld hebt. Er zijn altijd uitzonderingen. Deze staat dan op de productpagina vermeld.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

We hebben verschillende manieren van verzending.

  • Past je bestelling door de brievenbus dan betaal je afhankelijk van de waarde van de zending € 3,75
  • Is het pakketpost of wil je het laten versturen naar een afhaalpunt van PostNL dan betaal je € 6.50.

Meer informatie over verzendingen lees je bij Betaling en verzending.

Past mijn bestelling door de brievenbus?

Het kan zijn dat je bestelling door de brievenbus past. Je hoeft dan hiervoor niet aanwezig te zijn voor de bezorging.

Wat zijn de bezorgdagen?

Wij versturen alle zendingen met PostNL. Aangezien het 2 verschillende zendingen kunnen zijn namelijk pakketten of brievenbus zendingen heb je te maken met verschillende bezorg dagen.

  • Pakketten worden bezorgd van maandag t/m zaterdag. Doorgaans gebeurt dit voor 21.30 uur. Uiteraard kan dit afwijken i.v.m. drukte bij PostNL
  • Brievenbus zendingen worden bezorgd van dinsdag t/m zaterdag. Doorgaan gebeurd dit voor 18.00 uur. Uiteraard kan dit afwijken i.v.m. drukte bij PostNL

Kan ik mijn zending volgen als jullie het verstuurd hebben?

Zodra je bestelling is geproduceerd en ingepakt, ontvang je die avond een mail met de bevestiging van je zending, met daarin je Track and Trace code. Je kan de zending gaan volgen zodra het pakketje is aangeboden bij een PostNL depot.

Zendingen die met brievenbuspost verzonden worden krijgen deze mail helaas niet. 

Is mijn bestelling al verstuurd?

Zodra de bestelling is verstuurd ontvang je die avond een bevestiging hiervan met je Track and Trace code. Je kan je zending ook bekijken in je Stempelfabriek.nl account.

Mijn Track and Trace code doet het niet?

Wanneer je Track and Trace code het niet doet neem altijd met onze klantenservice contact op. Wij kunnen dan kijken wat er aan de hand is.

T: 085 487 49 87

Hoe laat wordt mijn pakket geleverd?

Alle pakketten worden door PostNL aangeboden tussen 8.00 en 21.30 uur. Via de Track and Trace kan je zien in welk tijdsvenster jou pakketje wordt bezorgd. Heb je gekozen voor levering bij een afhaalpunt, houd dan de Track and Trace goed in de gaten om te weten vanaf hoelaat je het pakketje kan ophalen.

Bestellen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De meeste producten op onze webshop worden binnen 1 à 2 werkdagen bezorgd (op een geldig bezorgadres). Er zijn enkele producten die een andere levertijd hebben. Voor meer informatie verwijzen wij je naar de productpagina waar dit vermeld staat. 

Het kan echter voorkomen dat het langer duurt door drukte bij PostNL, vooral rondom de feestdagen. 

Kan ik mijn bestelling naar iemand anders laten sturen?

Ja, dit kan zeker. 

Wanneer je op de pagina komt waar je alle gegevens dient in te vullen, kun je een ander afleveradres aanklikken dan het factuuradres. Let op: wij voegen wel altijd een pakbon bij de zending dan. Indien je dit niet wilt geef dit dan duidelijk aan bij 'opmerkingen' op dezelfde pagina.

Kan mijn bestelling sneller geleverd worden?

Nee, dit kan niet standaard. Uiteraard kun je je bestelling wel bij ons komen ophalen.

Ophalen bestellingen Stempelfabriek.nl:
Quinten Matsyslaan 35
5642 JC EINDHOVEN

Mijn favoriete product staat op tijdelijk niet leverbaar. Wanneer is het weer leverbaar?

Dit is vaak lastig te zeggen. Zodra het product weer beschikbaar is veranderen wij dit nagenoeg direct op onze webshop. Houd dus goed onze webshop in de gaten om te zien wanneer een product weer leverbaar is. 

Kan ik een product bestellen wat tijdelijk niet leverbaar is?

Ja, dit kan zeker. Wij zullen de bestelling neerleggen bij de klantenservice-afdeling. Zodra het product weer leverbaar is versturen wij het doorgaans dezelfde dag en krijg je hier in de avond een melding van d.m.v. track and trace.

Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen en laten leveren?

Natuurlijk! Tijdens het bestellen kun je, op de pagina waar je aangeeft waar je de bestelling naartoe wilt laten sturen, aangeven naar welk land je het wilt verzenden.

Staat het juiste land hier niet tussen, neem dan telefonisch contact met ons op: 085 487 49 87.

Ik wil meerdere producten bestellen, kan dit?

Ja dit kan zeker. Als je het eerste product hebt gekozen en/of vormgegeven en toegevoegd hebt aan je winkelmandje kun je gewoon verder winkelen en vervolgens een tweede product toevoegen.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten variëren tussen de € 3,75 en € 6,50. Dit is afhankelijk van het product wat je wilt bestellen. 

Kan ik mijn bestelling laten sturen naar een postbus adres?

Ja dit kan zeker.

Hoe weet ik of de foto die ik wil uploaden van goede kwaliteit is?

Het is natuurlijk erg belangrijk dat de foto een minimale resolutie heeft om tot een mooi eindresultaat te komen. Je kunt hiervoor de aanleverspecificaties raadplegen.

Twijfel je over de kwaliteit van je foto, dan kan je altijd contact opnemen met de klantenservice. Wij kunnen dan controleren of het voldoende is.

T: 085 487 49 87

Hoe verwijder ik een product uit mijn winkelmandje?

Als je in het winkelmandje bent zie je een prullenbakje staan bij het product. Als je hier op klikt zal deze verwijderd worden.

Kan ik ook teksten opmaken in andere talen?

Bij ons kun je alle teksten opmaken die leesbaar zijn. Dat betekent dat je in ons online programma geen Cyrillsche, Aziatische, Griekse of Arabische teksten/tekens kan opmaken. 

Uiteraard kan dit wel als je zelf een ontwerp hebt gemaakt en het bestand via de webshop uploadt. Het beste is een PDF bestandje.

Kan ik zowel tekst als een foto/afbeeldingen combineren op mijn favoriete product?

Bij heel veel producten is dit mogelijk. Wanneer het niet mogelijk is zal een van deze opties ook niet te gebruiken zijn in de designer.

Zie ik het witte vlak rondom het logo ook op het product?

Indien je een wit vlak ziet rondom het logo heb je een JPG-bestand geüpload. Je kunt ervoor kiezen om een PNG-bestandje te uploaden met een transparante achtergrond (dan zal je dit witte vlak niet zien). Kom je er zelf niet uit dan kun je natuurlijk ook onze klantenservice raadplegen.

T: 085 487 49 87

Betalen

Kan de prijs van mijn favoriete product veranderen?

Ja, dit kan. Dit is afhankelijk van wat onze leveranciers doorbelasten rondom de jaarwisseling.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen. Om ervoor te zorgen dat je de bestelling snel ontvangt is het belangrijk om de hele betaalmethode te doorlopen.

  • iDEAL
  • Mastercard
  • Visa
  • Bancontact
  • Paypal
  • Op rekening

Je hebt bij ons ook de mogelijkheid om te betalen via bankoverschrijving. Het duurt dan gemiddeld 1-3 werkdagen voordat wij de betaling ontvangen. Wij starten de productie pas bij ontvangst van de betaling. Wanneer wij starten met produceren ontvang je diezelfde dag (in de avond) de Track and Trace code van je bestelling. Houd dus rekening met een langere levertijd als je voor deze betaalmethode kiest.

Kan ik ook op rekening bestellen?

Ja dit kan zeker. Je kunt kiezen uit diverse betaalmethodes, maar op rekening bestellen behoort uiteraard tot de mogelijkheden.

Wat zijn de betaalgegevens van Stempelfabriek.nl

  • SWIFT / BIC Code: ABNANL2A
  • IBAN Nr.: NL50ABNA0579238555

Tenaamstelling: Stultiens Group

Wat zijn de overige bedrijfsgegevens van Stempelfabriek.nl

Stempelfabriek.nl is een onderdeel van Stultiens Group V.O.F.

Quinten Matsyslaan 35
5642 JC Eindhoven
Nederland
 

T: +31 85 487 49 87
E: verkoop@stempelfabriek.nl

Kan ik mijn factuur nog aanpassen?

Als je de betaling hebt uitgevoerd via de webshop of d.m.v. een betaallink is het helaas niet meer mogelijk deze aan te passen. 

Heb je nog niet betaald, dan kunnen we de factuur nog aanpassen. Je kunt in dat geval het beste een email sturen naar administratie@stultiens-group.com o.v.v. je factuur nummer en de aanpassing die je wenst.

Status bestelling

Wat is de status van mijn bestelling?

Ben je benieuwd naar de status van je bestelling? Wanneer wij je bestelling versturen ontvang je hier de avond van verzending een track and trace. Ontvang je deze niet dan is het een bestelling die wij versturen via enveloppen post.

Ontvang ik een bestel-bevestiging?

Ja, deze ontvang je altijd. Deze kan je normaal gesproken binnen 15 minuten in je mailbox verwachten. Het kan voorkomen dat deze in je ongewenste mail terecht komt, dus houd deze ook in de gaten. Wanneer je geen bestel bevestiging ontvangt kan het zijn dat je een foutje gemaakt hebt in je email. Neem dan met ons contact op. Wij kunnen dan voor je kijken of het goed is binnen gekomen en uiteraard passen we het dan voor je aan zodat je wel een track and trace nog ontvangt.

Ik heb iets besteld, maar kan dit nog aangepast worden?

Een aanpassing kan alleen nog gedaan worden indien wij nog niet over zijn gegaan op productie. Zorg er dus voor dat je snel dit ons laat weten. Wij adviseren altijd te reageren op de bestelbevestiging die je hebt ontvangen. Ook is het slim om 5 minuten na het versturen van deze email ons te bellen ter info. Zo weet je zeker dat je aanpassing goed verwerkt wordt.

Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling wanneer ik dit vergeten ben?

Als we de bestelling nog niet aan het produceren zijn kan dit nog. Wij adviseren altijd dan om de bestelling via de webshop te plaatsen en bij opmerkingen aan te geven deze samen te voegen met de eerdere bestelling. Om zeker ervan te zijn dat ze samen verstuurd worden, is het slim na bestelling even ons telefonisch te benaderen zodat wij hiervan zeker op de hoogte zijn.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Zolang wij de bestelling nog niet in behandeling hebben genomen kan deze nog geannuleerd worden. Wil je de bestelling annuleren reageer dan meteen op de bestelbevestiging en bel ons. Op deze manier heb je de meeste kans om de bestelling nog op tijd te annuleren.

Zijn wij al gestart met het produceren van je bestelling, dan is dit helaas niet mogelijk.

Waarom ontvang ik mijn bestelling niet de volgende dag?

Dit kan meerdere redenen hebben. De meest voorkomende redenen zijn:

  • Het productieproces heeft mogelijk iets langer dan 1 dag nodig. Is dit het geval dan communiceren wij dit altijd op de product detailpagina.
  • PostNL heeft het pakketje niet op tijd in behandeling genomen. In dat geval ligt het buiten onze macht en kunnen wij helaas weinig doen om de verzending te versnellen.

Retourneren & contact

Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu?

Dat is ontzettend vervelend! Maak een foto van de beschadiging en stuur deze naar onze klantenservice. Indien het een productiefout of beschadiging is door de verzending gaan we het uiteraard kosteloos voor je herstellen.

Mijn bestelling is beschadigd geleverd en ik wil mijn geld terug, kan dit?

Helaas is het niet mogelijk om geld terug te krijgen. Het betreft een gepersonaliseerd product. Indien het beschadigd of incompleet geleverd is zullen wij het uiteraard wel altijd herstellen.

Mijn bestelling is niet compleet geleverd, wat nu?

Wat vervelend dat je bestelling niet compleet geleverd is. Wij doen er alles aan om dit te voorkomen door altijd de bestellingen te controleren. 

Het kan natuurlijk voorkomen dat een product nog niet voorradig is. Is dit het geval, dan hebben wij je hierover al ingelicht d.m.v. een email. Zodra het missende item bij ons binnen is versturen wij het dezelfde dag en ontvang je hier (in de avond ook) weer een Track and Trace code van. 

Zijn wij het vergeten en hebben wij niet goed gecontroleerd, onze excuses! Wij vragen dan ons een email te sturen o.v.v. je ordernummer waarin je aangeeft dat je een product mist. Wij zullen het dan veelal dezelfde dag nog versturen. Ook hiervan ontvang je in de avond de Track and Trace.

Ik ben niet blij met mijn geleverde bestelling, wat nu?

Wat jammer om te horen dat je niet blij bent met je geleverde bestelling. Het beste kun je ons een email sturen met de foto van het ontvangen product en wat er precies tegenvalt. Als wij hierin een fout hebben gemaakt of niet de juiste informatie hebben gecommuniceerd op de webshop, kijken we altijd naar een oplossing. 

Hebben wij gemaakt wat er gecommuniceerd is, dan kunnen we helaas je niet verder ermee helpen omdat het een gepersonaliseerd product betreft. Niet-gepersonaliseerde producten kunnen uiteraard retour gestuurd worden binnen de wettelijke bepaalde termijn.

Mijn bestelling is retour gestuurd naar jullie, wat gaat er nu gebeuren?

Wat vervelend dat het pakketje niet bij je is geleverd en weer retour komt naar ons. Neem contact op met onze klantenservice, dan kijken we samen naar een goede oplossing hoe en wanneer het pakketje wel geleverd kan worden.

Kan ik mijn bestelling retourneren of omruilen?

Bij gepersonaliseerde producten is dit helaas niet mogelijk. Heb je een standaard (niet gepersonaliseerd) product gekocht en wil je deze retourneren of omruilen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Wanneer zijn jullie te bereiken?

Wij zijn telefonisch te bereiken: 7 dagen per week van 8.00 uur t/m 22.00 uur. Je kunt ons bellen op +31 85 487 49 87

Ook via WhatsApp zijn wij 7 dagen per week te bereiken. 

Wil je toch liever een email sturen, dan kan dat natuurlijk ook. Deze beantwoorden wij van maandag t/m vrijdag van 8.00 – 17.00 uur.

Wat doen jullie met mijn gegevens en geüploade foto’s/logo’s?

Uiteraard behandelen wij jouw persoonlijke gegevens en foto’s/logo’s zoals het staat omschreven in de AVG wet. Dit betekent dat wij hier uiterst zorgvuldig mee omgaan en nooit aan derden zullen verstrekken zonder toestemming. Wil je dat wij je foto/logo direct na productie verwijderen? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Worden mijn persoonsgegevens veilig bij jullie opgeslagen?

Uiteraard doen wij er alles aan om dit te beschermen. Zo maken wij gebruik van een SSL certificaat op onze webshop. Alle informatie wordt veilig opgeslagen & slechts een beperkt aantal mensen heeft toegang tot de informatie.

Ik ontvang geen bestelbevestiging, wat nu?

Het kan helaas voorkomen dat deze om een bepaalde reden niet aankomt. De meest voorkomende reden die wij terugzien is dat je per ongeluk een typefoutje gemaakt hebt in je emailadres. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice om te kijken of alles goed is binnengekomen. Geef dan ook het juiste emailadres aan ons door, zodat we je vervolgens na productie de Track and Trace code kunnen toesturen.

Mijn account

Wat kan ik allemaal zien in mijn account?

In jouw account kun je verschillende dingen terugzien. Zo kun je bijvoorbeeld zien wat je hebt besteld, maar kun je ook je factuur en verzending zien.  

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik inloggen?

Je kunt heel eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen via de 'mijn account' pagina. Vul je emailadres in waarmee je een account hebt en druk op 'wachtwoord vergeten'.

Kan ik mijn gegevens in mijn account wijzigen?

Ja, dit kan te allen tijden gedaan worden. Je dient hiervoor eerst in te loggen en kunt daarna de gewenste gegevens aanpassen. 

Let op: wil je de gegevens op een lopende bestelling veranderen, dan dien je dit ook direct aan ons door te geven door te reageren op de bestelbevestiging. Doe dit wel snel, zodat de bestelling nog niet met de verkeerde gegevens verzonden is. 

Ik wil mijn account verwijderen, hoe doe ik dit?

Als je het account wilt verwijderen, vinden wij dat natuurlijk jammer. Je kunt dan het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zodra wij de benodigde gegevens hebben kunnen wij je account verwijderen.